Diputació de Barcelona | Xarxa de Parcs Naturals Donaran resposta al cent per cent de les sol·licituds dels ajuntaments

La Diputació de Barcelona destina 1.452.000 euros per a la prevenció d'incendis forestals en nuclis de població

31/07/2017

A l'abril d'aquest any, la Diputació de Barcelona va aprovar destinar a través del Catàleg de Serveis 2017 del Pla de  Xarxa de Governs Locals 2016-2019 652.000 euros per fer prevenció d'incendis a les zones forestals properes a nuclis de població.

Les actuacions que es financen consisteixen en l'obertura de franges perimetrals i treballs forestals a executar en parcel·les públiques interiors dels nuclis de població.

Amb aquesta primera dotació econòmica s'ha pogut donar resposta al 30% de les sol·licituds enviades des dels ajuntaments.

Recentment però, s'ha aprovat una ampliació econòmica per aquest fi amb un import extraordinari de 800.000 euros que permet poder donar resposta al cent per cent de les sol·licituds dels ajuntaments per al 2017.

Així doncs, es podrà treballar finalment en l'obertura de 56 franges perimetrals i en l'execució de tractaments forestals d'unes dues-centes parcel·les interiors de propietat pública.

Per ampliar aquesta informació, podeu consultar el llistat d’ajuntaments beneficiaris.

Podeu consultar les notícies de l'Oficina Tècnica de Prevenció Municipal d'Incendis Forestals a les seves pàgines web: www.diba.cat/incendis · www.diba.cat/biomassa.

Font de la informació: Oficina Tècnica de Prevenció Municipal d'Incendis Forestals (OTPMIF)

Categoria: Diputació de Barcelona, Diputació de Barcelona, Oficina Tècnica de Prevenció d'Incendis, Xarxa de Parcs Naturals, Prevenció incendis, general,