Ajuts per a les infraestructures de prevenció municipal d'incendis forestals

29/05/2017

La Diputació de Barcelona ha aprovat el programa anual del Pla municipal de prevenció d'incendis forestals (PPI) corresponent a les actuacions per a l'any 2017.

Aquest programa anual és relatiu al conveni de cooperació i col·laboració entre la Diputació de Barcelona, els ajuntaments, les agrupacions de defensa forestal (ADF) i les federacions d'ADF per la gestió i execució dels Plans del programa de suport als municipis en matèria de prevenció dels incendis forestals (PPI). El total de municipis que participen el 2017 en el programa anual és de 241.

Com cada any, la Diputació de Barcelona aporta una quantitat de diners individualitzada per a cadascuna de les ADF i municipis del seu àmbit d'actuació participants en els PPI. Acaben de completar aquesta aportació les diferents entitats que participen en el Pla.

Podeu ampliar la informació i consultar l'ajut corresponent a cada municipi i la relació d'infraestructures dels PPI municipals previstes per a aquest any clicant l’enllaç següent.

Igualment, trobareu més notícies de l'Oficina Tècnica de Prevenció Municipal d'Incendis Forestals (OTPMIF) a les pàgines web www.diba.cat/incendis i www.diba.cat/biomassa.

Font de la informació: Oficina Tècnica de Prevenció Municipal d'Incencis Forestals (OTPMIF)

Categoria: Montesquiu, Marina, Litoral, Sant Llorenç-Obac, Montnegre-Corredor, Prevenció incendis, Diputació de Barcelona, Montseny, Guilleries-Savassona, Parc Agrari, Foix, Olèrdola, Garraf, Xarxa de Parcs Naturals, Diputació de Barcelona, Oficina Tècnica de Prevenció d'Incendis, Collserola, general,