Garraf | Foix | Olèrdola En el marc del programa Viu el parc

Guillermo Beatove i Inés González, guanyadors del XXII Concurs de fotografia

08/12/2016

La sala Margarida Xirgu de la Biblioteca Ramon Fernàndez Jurado de Castelldefels va acollir el 25 de novembre el lliurament dels premis als guanyadors del XXII Concurs de fotografia del Parc del Garraf, Parc d'Olèrdola i Parc del Foix, coincidint amb la inauguració de l'exposició.

L’acte va comptar amb la participació del Regidor de Cultura, Festes i Participació Ciutadana, Jordi Maresma, i del regidor de Governació, Jordi Planell, ambdós de l’Ajuntament de Castelldefels, la tècnica d’ús públic del Parc del Garraf, Parc d’Olèrdola i Parc del Foix, Sofia Paricio, i de diversos membres del Grup de Fotografia de Castelldefels.

La bellesa singular d’aquests tres parcs inspira cada any aquest certamen fotogràfic que s'emmarca en el programa Viu el parc i convida els amants de la fotografia a sortir amb els estris a punt per captar els matisos dels paisatges, les llums i els contrastos.

Aquest 2016 s’han presentat una quarantena d'obres i els guanyadors han estat els següents:

1a modalitat

Qualsevol aspecte del Parc del Garraf, Parc d'Olèrdola i Parc del Foix

1 premi de 375 euros per a Guillermo Beatove.

2n premi de 200 euros per a Nora Haro.

3r premi de 150 euros per a Mariano Melero.

2a modalitat

Qualsevol instantània dels actes de la Festa Major del Viu el Parc

1r premi de 250 euros per a Inés González.

2n premi de 150 euros per a Francesc López.

3r premi de 100 euros per a Elisabeth Sánchez.

Moltes felicitats als guanyadors i moltes gràcies a tots els participants! Us esperem a la propera edició del concurs!

Font de la informació: Ajuntament de Castelldefels i XPN

Categoria: Viu el parc, Garraf, Concursos, Foix, Olèrdola, general,