Litoral El termini per votar ha acabat el 10 de novembre a les 12 h

Premi del públic del 9è Concurs Fotogràfic del Parc de la Serralada Litoral

10/11/2017

El dijous 26 d'octubre es va reunir el jurat del 9è Concurs Fotogràfic del Parc de la Serralada Litoral per escollir les imatges guanyadores dels premis del jurat de l’edició d’enguany. Us mostrem ara la fotografia qua ha aconseguit més 'M'agrada', guanyadora, per tant, del Premi del públic.

A l'edició d'enguany, la imatge que ha obtingut més "M'agrada" ha estat "Libant", de Bàrbara Lara Fernández. Moltes felicitats!

La tria de la resta de premis va tenir lloc el 26 d'octubre al Centre Cultural Can Lleonart d'Alella i el jurat va estar format per membres del cos de jurats de la Federació Catalana de Fotografia (FCF) i pel president i la biòloga del Consorci del Parc de la Serralada Litoral.

El resultat de la votació va ser el següent:

· 1r premi: “Caminada popular”, de Mariano Pérez Moreno.

· 2n premi: “Un descans en el camí”, de M. Sergio López Conde.

· 3r premi: “Tardor”, de Manel Cantarero Martínez.

· Ha obtingut un accèssit la fotografia “De reformes”, de Lluís Artés López.

Trobareu totes les fotografies a l'àlbum d'imatges guanyadores del 9è Concurs de Fotografies del Parc de la Serralada Litoral i totes les participants a l’àlbum de fotografies del concurs al Facebook del Parc (categoria general).

Moltes felicitats a tots i moltes gràcies a tots els qui heu participat i votat. Us esperem la propera edició! Properament, us donarem a conèixer el lloc i la data del lliurament de premis i la inauguració de l'exposició de les fotografies presentades.

Font de la informació: Consorci del Parc de la Serralada Litoral

Categoria: Litoral, general,