Litoral Fruit de la 7a edició del Concurs fotogràfic

El Parc de la Serralada Litoral edita el calendari 2016

08/01/2016

El Parc de la Serralada Litoral ha editat el calendari fotogràfic 2016, elaborat a partir de les imatges guanyadores del VII Concurs fotogràfic del parc. Tant l'organització del certamen com l'edició del calendari formen part del programa de divulgació del parc.

El calendari és gratuït i pot recollir-se als equipaments del consorci (Centre d'Informació de Can Boquet, Punt d'Informació de Can Lleonart, Centre de Documentació i Oficines del Parc de la Serralada Litoral) així com als ajuntaments consorciats del parc: Cabrera de Mar, Cabrils, Martorelles, Montornès del Vallès, Premià de Dalt, la Roca del Vallès, Santa Maria de Martorelles, Teià, Tiana, Vallromanes, Vilanova del Vallès i Vilassar de Dalt.

L'origen de les imatges és el 7è Concurs fotogràfic del parc, que compta amb el patrocini de la Federació Catalana de Fotografia (FCF), en què, el passat 22 d'octubre del 2015 en un acte públic a la seu del Col·lectiu de Mitjans Audiovisuals de Cabrera de Mar, el jurat format per tres membres del cos de jurats de la FCF la i la biòloga del consorci del parc va considerar les millors imatges les següents:

· 1r Premi - "Boira", de Pere Comeche i Padilla, de Barcelona.

· 2n Premi - "Primavera", de Cèlia Fernàndez Acién, de Sant Iscle de Vallalta.

· 3r Premi - "Sant Bartomeu de Cabanyes", de José M. Ramírez Arroyo, de Montornès del Vallès.

Finalment, "Cova de la Granota 2", de José Antonio Ríos, de Premià de Mar, fou la instantània que va aconseguir més likes a l‘àlbum de fotografies del certamen de la pàgina de Facebook del parc i s'endugué el premi del públic.

Cadascuna d'aquestes quatre imatges il·lustra un trimestre del 2006 i el calendari es completa amb el mapa del parc i les dades de contacte dels equipaments de l'espai natural.

Font de la informació: Consorci del Parc de la Serralada Litoral

Categoria: Litoral, general,