Litoral 15 sortides, d'abril a desembre

En marxa el cicle anual de passejades guiades

30/04/2016

Des d'abril fins a desembre (excepte el mes d'agost), el Parc de la Serralada Litoral ofereix 15 passejades guiades en cap de setmana a través de les quals conèixer el valuós patrimoni natural i cultural d'aquest espai singular. Adreçades al públic general i familiar, és necessari fer inscripció prèvia.

Les quinze passejades guiades que s'han programat aquest 2016 al Parc de la Serralada Litoral tenen per objecte ajudar a conèixer millor el patrimoni natural i cultural del parc i gaudir del seu entorn. Els itineraris estan guiats per un expert coneixedor del territori que ajudarà els participants a interpretar i comprendre els paisatges i a descobrir racons amagats del parc i dels seus municipis.

Aquest cicle de sortides es duu a terme als municipis de l'àmbit del parc: Vallromanes, Teià, la Roca del Vallès, Alella, Cabrils, Santa Maria de Martorelles, Cabrera de Mar, Premià de Dalt, Argentona i Montornès del Vallès.

Entre la quinzena de propostes, n'hi ha per conèixer racons esplèndids com, entre d'altres, la Roca Foradada de Vallromanes; els turons de Malanyanes, de la Roca del Vallès; les vinyes d'Alella; la vall de Can Gurri, de Santa Maria de Martorelles; els jaciments romans de Cabrera; la via (romana) de Parpers, Argentona; Céllecs; o el castell de Sant Miquel, de Montornès.

Informació general:

Preu per sortida: adults, 3 euros; menors, entre sis
i dotze anys, 2 euros. 10% de descompte per a famílies nombroses i per als membres del Cercle de Voluntaris dels Parcs Naturals.

Les places són limitades i les reserves es faran segons l'ordre d'inscripció. Si el temps no permet fer l'activitat en bones condicions, es posposarà a un altre dia a criteri de l'organització.

Requisits: cal portar calçat adequat i roba còmoda, aigua i esmorzar.

Material: prismàtics, bloc i bolígraf.

Més informació:

Oficina del Parc de la Serralada Litoral

Can Magarola. Av. de Sant Mateu, 2. 08328 Alella.

Tel. 937 540 024. A/e: p.slitoral@diba.cat

Horari: feiners, de les 9 a les 14 h.

Podeu consultar totes les sortides al programa i a l'Agenda dels parcs.

Font de la informació: Consorci del Parc de la Serralada Litoral

Categoria: Litoral, Educació ambiental, general,