Litoral Amb les imatges guanyadores de la 8a edició del Concurs Fotogràfic del Parc

Ja podeu passar a recollir el Calendari fotogràfic 2017

04/01/2017

El Parc de la Serralada Litoral ha editat el calendari fotogràfic 2017, elaborat a partir de les imatges guanyadores del 8è Concurs Fotogràfic del Parc. Tant l'organització del certamen com l'edició del calendari són accions que formen part del programa de divulgació i participació del Parc.

El calendari és gratuït i pot recollir-se als equipaments del Consorci (Centre d'Informació de Can Boquet, Punt d'Informació de Can Lleonart, Centre de Documentació i Oficina del Parc de la Serralada Litoral) així com en els quinze ajuntaments consorciats del Parc: Alella, Argentona, Cabrera de Mar, Cabrils, Martorelles, Montornès del Vallès, Òrrius, Premià de Dalt, la Roca del Vallès, Santa Maria de Martorelles, Teià, Tiana, Vallromanes, Vilanova del Vallès i Vilassar de Dalt.

Les imatges escollides són les guanyadores del 8è Concurs Fotogràfic del Parc, certamen que compta amb el patrocini de la Federació Catalana de Fotografia (FCF).

En un acte públic al Centre Cultural de Can Lleonart d'Alella, el divendres 18 de novembre va tenir lloc la deliberació i veredicte del jurat, el qual va decidir que les fotografies guardonades amb el primer, segon i tercer premi fossin les següents:

1r premi:

"Bosc misteriós", de Diego Mora Cabello.

2n premi:

"Mar y montaña", de Juan Miguel Guzmán Pineda.

3r premi:

"Escalfant motors (Papilio machaon)", de Lluís Artés López.

Finalment, "La mirada de la Serralada”, d’Iván García Aguirre, fou la instantània que va aconseguir més likes a l'àlbum de fotografies (categoria general) del certamen de la pàgina de Facebook del Parc i s'endugué el premi del públic.

Els guardonats del 8è Concurs Fotogràfic van rebre el 21 de desembre els premis de mans del president del Consorci, Andreu Bosch, acompanyat de l'alcalde d'Alella, Andreu Francisco. Durant l’acte, presentat per l’escriptor i periodista Rafael Vallbona, Diego Mora Cabello, Juan Miguel Guzmán Pineda, Lluís Artés López i Ivan Garcia Aguirre van compartir amb el públic assistent el seu punt de vista en el moment de copsar les imatges que han resultat guanyadores en aquesta edició. Igualment, les 187 fotografies admeses a concurs van projectar-se sobre la façana de la masia de Can Magarola, aconseguint un gran impacte visual.

El calendari es completa amb el mapa de l’espai natural i les dades de contacte dels equipaments.

Font de la informació: Consorci del Parc de la Serralada Litoral

Categoria: Litoral, general,