Litoral La mostra es podrà visitar fins al 5 de desembre al Casal de Vallromanes

S'inaugura l'exposició del 7è Concurs Fotogràfic del Parc de la Serralada Litoral en l'acte de lliurament de premis

23/11/2015

El president del Consorci del Parc de la Serralada Litoral, Andreu Bosch, i l'alcalde de Vallromanes, David Ricart, van entregar el passat divendres 20 de novembre els premis als quatre guardonats de la 7a edició del Concurs fotogràfic del parc. A l'acte es va inaugurar també l'exposició amb les 95 fotografies participants. La mostra podrà visitar-se fins al 5 de desembre al Casal de Vallromanes (rambla de Vallromanes, 65).

Prèviament, el dijous 22 d'octubre, en un acte públic a la seu del Col·lectiu de Mitjans Audiovisuals de Cabrera de Mar, ubicada a la Masia de Can Bartomeu de Cabrera de Mar, el jurat format per tres membres del cos de jurats de la Federació Catalana de Fotografia (FCF) i la biòloga del consorci del parc havia emès el veredicte del 7è Concurs Fotogràfic del Parc de la Serralada Litoral.

Les fotografies seleccionades, els autors de les quals han rebut ara els guardons i premis, són les següents:

· 1r Premi - "Boira", de Pere Comeche i Padilla, de Barcelona.

Guardonada amb la Medalla d'or de la FCF i una estada d'un cap de setmana per a dues persones, en règim de pensió completa, en una casa rural entre les que participen en el programa Parc a taula.

· 2n Premi - "Primavera", de Cèlia Fernàndez Acién, de Sant Iscle de Vallalta.

Guardonada amb la Medalla de plata de la FCF i una cistella de productes agroalimentaris procedents dels productors que participen en el programa Parc a taula.

· 3r Premi - "Sant Bartomeu de Cabanyes", de José M. Ramírez Arroyo, de Montornès de Vallès.

Guardonada amb la Medalla de bronze de la FCF i una cistella de productes agroalimentaris procedents dels productors que participen en el programa Parc a taula.

Finalment, també es va atorgar el Premi del públic a José Antonio Ríos, de Premià de Mar, per "Cova de la Granota 2", la imatge que fins a les 23.55 h del 31 d'octubre havia aconseguit més "m'agrada" a l'àlbum de les fotografies del concurs a la pàgina de Facebook del parc. El Premi del públic està dotat amb un àpat per a dues persones en un dels restaurants que participen en el programa Parc a taula.

Aquestes i la resta d'imatges participants poden veure's exposades fins al 5 de desembre al Casal de Vallromanes (rambla de Vallromanes, 65).

L'enhorabona i moltes gràcies a tots els qui heu participat!

Font de la informació: Consorci del Parc de la Serralada Litoral

Categoria: Fotografia, Ús públic, Fauna, Parc a taula, Concursos, Paisatge, Litoral, Flora/Vegetació, Parc a taula, Expos. temporals, general,