Marina Gràcies al conveni de col·laboració entre el Consorci del Parc i l'Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet

Ecometròpoli acull un nou Punt d'Informació del Parc

06/02/2017

Ben aviat, el Parc de la Serralada de Marina comptarà amb un nou punt d’informació ubicat al centre d’educació ambiental Ecometròpoli. Gràcies al conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet i el Consorci del Parc de la Serralada de Marina, els visitants d’aquest equipament hi trobaran tota la informació, publicacions i desplegables del Parc per poder gaudir al màxim de la seva visita a l'espai natural.

Ecometròpoli és un centre d’educació ambiental gestionat per l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet que es dedica primordialment a compartir coneixements i fomentar els valors de cura de la natura i de la sostenibilitat urbana, sensibilitzar a la població sobre la importància de protegir el medi ambient i difondre la biodiversitat de l’entorn natural de la ciutat.

Situat al Pavelló Montserrat del Recinte Torribera allotja una exposició permanent dedicada als diferents ecosistemes de la serralada de Marina i compta també amb un espai cobert de més de 1.000 m2.

Arran del conveni de col·laboració, Ecometròpoli es convertirà properament en un nou punt d’informació que oferirà atenció personalitzada als visitants així com publicacions i materials divulgatius del Parc de la Serralada de Marina.

Amb aquest conveni de col·laboració també es pretén formalitzar l’estreta relació entre Parc i Ajuntament per a la gestió d’activitats d’educació ambiental en l’àmbit de l’espai natural protegit i establir la col·laboració en la divulgació dels valors culturals i naturals dins del Parc de la Serralada de Marina.

Us recordem que el Parc també disposa dels centres i punts d’informació següents:

· Punt d'Informació a l'Observatori Astronòmic de Tiana.

· Punt d'informació a l'Oficina de Turisme de Badalona.

· Punt d'Informació de la Virreina.

Per a conèixer els horaris i serveis que ofereixen, podeu consultar l'enllaç següent.

Categoria: Marina, Educació ambiental, Educació ambiental, general,