Marina A Montcada i Reixac i Santa Coloma de Gramenet

El Parc de la Serralada de Marina col·labora activament amb el Dia Mundial del Medi Ambient

13/06/2016

El diumenge 5 de juny se celebrava el Dia Mundial del Medi Ambient i arreu del territori s'organitzaren nombroses activitats que van mobilitzar entitats, associacions i administracions diverses. Entre elles, el Parc de la Serralada de Marina, el qual va sumar-se de forma activa a la commemoració d'aquesta important efemèride ambiental.

Per una banda, el parc va col·laborar amb una actuació de neteja de residus a la Serralada de Marina, concretament al municipi de Montcada i Reixac, organitzada per la regidoria de Medi Ambient del municipi. Entre les 10 i les 12 h del matí del 5 de juny, els participants van extreure les deixalles que s'acumulaven al Torrent de Reixac.

Tal com va destacar el regidor de Medi Ambient de Montcada i Reixac, Sergi Martín, el Dia Mundial del Medi Ambient pretén "conscienciar la ciutadania de la importància de mantenir nets els espais, de tot el que costa acabar amb la brossa que s'hi aboca i treballar per eradicar aquests comportaments incívics".

La participació del Parc de la Serralada de Marina a les activitats que commemoraven el Dia Mundial del Medi Ambient, però, no s'aturà aquí i també va ser present a la 1a Festa del Medi Ambient i de Protecció de la Natura al Parc de Can Zam, a Santa Coloma de Gramenet, on va instal·lar un punt d'informació.

Aquesta primera edició de la Festa del Medi Ambient i de Protecció de la Natura estava organitzada per l'Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet. Servei de Medi Ambient i Higiene Ambiental; l'Àrea Metropolitana de Barcelona; el Nat-Museu de Ciències Naturals de Barcelona, Museu Blau, i l'Associació Bosc de Llum.

Categoria: Marina, general,