Marina Mitjançant la instal·lació d'un punt d'informació

El Parc de la Serralada de Marina, present a la Pedalada sostenible de Tiana

18/10/2016

Tiana va participar a la Setmana de la mobilitat sostenible i segura amb l'organització d'una pedalada per mitigar el canvi climàtic. El Parc de la Serralada de Marina també hi va ser present amb la instal·lació d'un punt d'informació al carrer.

El diumenge 2 d'octubre a partir de les 11 h, Tiana va celebrar la Pedalada popular per la mitigació del canvi climàtic. La jornada, organitzada per la Regidoria de Medi Ambient de l'Ajuntament de Tiana, va comptar amb la col·laboració de l'entitat local Saltamarges BTT.

El Parc de la Serralada de Marina també hi va ser present mitjançant la instal·lació d'un punt d'informació, ubicat a l'antic camp de futbol de Tiana, des del qual es donava a conèixer a les nombroses persones que s'hi van acostar les  diverses activitats que s'organitzen al Parc així com, també, els tres itineraris senyalitzats que transcorren pel municipi de Tiana: l'itinerari del Rocar, l'itinerari de la font de l'Alba i l'itinerari de Montalegre.

Els objectius de la passejada en bicicleta pels carrers de Tiana eren fomentar d'una manera lúdica i festiva l'ús de la bicicleta com a vehicle sostenible i segur, conscienciar sobre la importància del transport sostenible per millorar la qualitat de l'aire i promoure una mobilitat activa i saludable.

Font de la informació: Ajuntament de Tiana i XPN

Categoria: Marina, general,