Montesquiu Consta de nou fites ubicades a Sant Quirze i al Parc del Castell de Montesquiu

Alumnes de Sant Quirze de Besora elaboren el circuit QR escolar

27/06/2016

Infants de l'Escola Segimon Comas, l'Ajuntament de Sant Quirze de Besora i el Parc del Castell de Montesquiu han promogut el circuit QR escolar que consta de nou fites ubicades en diferents punts del municipi de Sant Quirze i del parc.

Les fites contenen un codi QR que es pot llegir amb el mòbil i, aleshores, condueix a una pàgina específica del bloc de l'escola en la qual els alumnes han penjat informació de l'indret on s'ubica la fita.

Les nou fites es troben a l'Escola Segimon Comas, a la plaça Bisaura, al pont de Sant Quirze, al parc municipal del riu Ter, a l'estació de tren, a la font del castell, al mirador, a l'aparcament del castell i al castell.

Cada fita aporta una informació diferent, per exemple, la del pont de Sant Quirze parla del riu i la de l'aparcament del castell dels itineraris del parc. La informació que conté cada fita ha estat elaborada pels alumnes de l'Escola Segimon Comas i s'actualitzarà anualment.

Iniciatives d'aquest tipus apropen grans i petits al coneixement del territori i faciliten un aprenentatge significatiu amb un compromís social.

L'activitat s'emmarca en la proposta anual de projecte de treball entre el Parc del Castell de Montesquiu i l'Escola Segimon Comas. Aquest curs escolar s'ha contextualitzat també amb la col·laboració de l'Ajuntament de Sant Quirze de Besora i la dinamització del Consorci de la Vall del Ges, Orís i Bisaura.

Consulteu les entrades elaborades pels alumnes al bloc de l'Escola Segimon Comas.

Categoria: Montesquiu, Educació ambiental, Educació ambiental, general,