Marina Recull les accions més rellevants

Disponible la Memòria 2015 del Parc de la Serralada de Marina

20/02/2017

La memòria anual del Parc de la Serralada de Marina resumeix els aspectes fonamentals de la gestió feta al llarg de l’any al Parc. Conté apartats dedicats a l'àmbit geogràfic i administratiu del Parc, la relació de disposicions legals d'utilitat per a la gestió, els òrgans de gestió i participació i els mitjans i recursos (personal, equipaments i infraestructures, publicacions i pressupost). També es recullen les activitats principals que s'han dut a terme al territori.

Tal com destaca la presentació del document, allò més rellevant del 2015 ha estat el desenvolupament del pla de seguiment i recerca i la seva concreció en el Pla de conservació de la biodiversitat, dut a terme amb recursos propis i amb la implicació de tot el personal i dels col·lectius que el conformen (servei de guarda, manteniment, etc.), coordinats per la tècnica en conservació; també és important el disseny d’una exposició itinerant sobre el Parc que ha permès avançar en una de les necessitats fortament demandades pels municipis per donar-ne a conèixer els valors del patrimoni natural i cultural.

Finalment, se subratlla la coordinació i feina conjunta duta a terme amb les administracions implicades en la gestió del Parc, de manera molt especial la relació habitual entre l’equip gestor i els responsables i tècnics municipals, per elaborar propostes i treballar coordinadament.

Podeu consultar la Memòria de gestió de l'exercici 2015 i dels anys anteriors del Parc de la Serralada de Marina en aquest enllaç.

Categoria: Marina, general,