Montnegre-Corredor Es van recollir més de dues tones i mitja de residus

Batuda de neteja i retirada de brossa al turó d'Onofre Arnau

06/02/2017

El diumenge 29 de gener, es van dur a terme els treballs de neteja i recollida de residus urbans a la zona del turó d’Onofre Arnau, al terme municipal de Mataró. L’acció, de caràcter social i realitzada mitjançant voluntariat, fou promoguda per la Fundació Lotus Blau, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Mataró, el Gremi de Constructors de Mataró i la Diputació de Barcelona.

Els treballs duts a terme són els primers del projecte de neteja anomenat "9Bosc", impulsat per la Fundació Lotus Blau, amb el suport de l’Ajuntament de Mataró i la Gerència d’Espais Naturals de la Diputació de Barcelona, conjuntament amb altres entitats del municipi. En aquests treballs van participar una setantena de voluntaris i es van recollir més de dues tones i mitja de residus de diferent índole.

Aquesta acció fou la primera dins del marc del projecte i d’un seguit d’accions programades a la zona del Montnegre i el Corredor i altres indrets del Maresme, on es realitzaran treballs similars de voluntariat un diumenge cada dos mesos amb l’objectiu de fomentar i prendre consciencia de la importància de tenir cura de la natura.

Aquelles persones interessades podeu apuntar-vos trucant al telèfon 937 902 321 o bé escrivint a info@fundaciolotusblau.org.

Font de la informació: Fundació Lotus Blau i XPN

Categoria: Educació ambiental, Montnegre-Corredor, Educació ambiental, Biodiversitat, hàbitats, Gestió del medi, general,