Montnegre-Corredor Les fires desvetllen la curiositat dels visitants vers el territori i la cultura

El Parc del Montnegre i el Corredor present a les fires vives del Maresme

26/10/2015

Més de 850 persones han visitat, el cap de setmana del 17 i 18 d'octubre, els punts d'informació del parc a la Fira Medieval de Canyamars i a la Fira de la Tardor i el Bolet de Sant Cebrià de Vallalta.

La Fira Medieval de Canyamars (Dosrius) és un dels esdeveniments més participatius dels municipis del Parc del Montnegre i el Corredor. Durant tot el cap de setmana, a més a més de les iniciatives comercials i lúdiques ambientades a l'edat mitjana, diverses activitats acosten els visitants al medi natural (com, per exemple, l'exposició de bolets del Centre Excursionista) i a la història (dinàmiques teatralitzades de l'Arxiu Municipal de Dosrius).

A l'entrada de la fira, la carpa amb el punt d'informació del parc va oferir tota la informació requerida pels visitants; particularment aquella relativa als itineraris senyalitzats, les rutes guiades i els equipaments d'ús públic.

Per la seva banda, el diumenge 18, la Fira de la Tardor i el Bolet de Sant Cebrià de Vallalta va acollir parades de bolets, artesania i alimentació de proximitat, i també el punt d'informació del Parc del Montnegre i el Corredor.

Entre ambdues fires, 875 foren les persones ateses pels informadors del parc al llarg del cap de setmana.

Font de la informació: Parc del Montnegre i el Corredor

Categoria: Montnegre-Corredor, Fires i festes, general,