Montnegre-Corredor Sol i bon temps van regnar el diumenge 15 d'octubre

La Gran festa del Parc aplega més dues-centes persones al Corredor

24/10/2017

Al llarg del matí, el temps va acompanyar. Un cel clar i un agradable sol de tardor van fer que les aproximadament 250 persones que es van apropar al santuari del Corredor poguessin gaudir d'un matí ple d'activitats i d’un paratge sensacional.

A les 10.30 h va començar la proposta de jocs de fusta gegants de Festa i Fusta que ens va acompanyar durant tota la jornada. Més de trenta-cinc jocs de tot tipus van transformar l'esplanada del santuari del Corredor en un espai familiar i lúdic on diferents generacions d'una mateixa família van poder jugar plegats.

Hi va haver jocs per als més menuts de la casa i per als de més edat, jocs de lògica, d'enginy, de sort, de punteria, trencaclosques individuals i col·lectius, perquè tothom pogués passar una estona d'allò més divertida.

Lusol Events va instal·lar una carpa amb material a disposició dels més agosarats per a practicar diferents tècniques de malabars de manera lliure i espontània. Dos animadors ensenyaven els passos bàsics per utilitzar pals, S-Staff, carioques, xanques i monocicles, uns tallers participatius per a tots els públics, que van oferir als participants posar a prova les seves habilitats de manera divertida i dinàmica a l'aire lliure.

A les 12 h, un grup de més de cinquanta persones va participar a la ruta teatralitzada inclusiva “Camins, un viatge pels cinc sentits” al l’entorn del santuari. Quan van acabar la ruta, els participants es van trobar amb la cercavila "Animalades", que va posar fi a un matí esplèndid.

Us recordem que el diumenge 29 d’octubre tindrà lloc l’11a edició del Ral·li Fotogràfic "Tocats pel bolet", una iniciativa cada dia més consolidada que convida els amants de la fotografia a trobar-se a Sant Iscle de Vallalta (inscripcions entre les 9 i les 11 h; buidatge de targetes a les 14 h). Hi haurà tres temes que es donaran a conèixer en el moment de la inscripció. Veniu a descobrir-los!

El Programa escolar d'enguany, adreçat com sempre als alumnes de 5è de primària dels municipis del parc, constarà de la visita a l'aula i d'una sortida. Totes dues activitats són complementàries i aproparan els alumnes al patrimoni natural i cultural dels parcs naturals. Viu el parc és una magnífica oportunitat per descobrir els diversos vessants del Parc del Montnegre i el Corredor, així com el seu ric patrimoni natural i cultural.

Categoria: Viu el parc, Educació ambiental, Accessibilitat als parcs, Montnegre-Corredor, Educació ambiental, Educació ambiental, general,