Del 14 d'abril al 20 de setembre

S'amplia l'horari d'obertura del Parc Fluvial

12/04/2017

A partir del divendres 14 d'abril i fins al dimecres 20 de setembre, el Parc Fluvial passa de l'horari antic (de les 10 a les 21 h) a un nou horari més extens que va de les 8 del matí a les 21 h del vespre.

L'ampliació horària dona satisfacció a la demanda dels ajuntaments ubicats a l'entorn del Parc i facilita l'ús d'aquest espai tan emblemàtic per part de la ciutadania durant la primavera i l'estiu, les dues èpoques estacionals en què el Parc Fluvial del Besòs acull més usuaris.

El nou horari s'aplicarà a tota la Zona d'Ús Públic, de manera que es garanteixi el compliment de les disposicions dels plans d'usos, plans d'explotació i manteniment i plans d'emergència específics del Parc Fluvial establerts per la Generalitat de Catalunya.

La Diputació de Barcelona gestiona el Parc Fluvial del Besòs a través de la seva Oficina Tècnica d'Acció Territorial amb el suport de l'Ajuntament de Barcelona que hi aporta el Sistema d'Alerta Hidrològica (SAHBE) mitjançant Barcelona Cicle de l'Aigua SA.

Font de la informació: Parc Fluvial del Besòs

Categoria: Parc Fluvial del Besós, general,