La ja tradicional prova esportiva transcorre pel parc

Tot a punt per a la XIV Bicicletada del Besòs-Decabike

16/05/2016

El proper diumenge 29 de maig tindrà lloc la 14a edició de la Bicicletada del Besòs-Decabike. Enguany, l'esdeveniment esportiu estrena nou itinerari al riu Tenes. La prova finalitza a la zona d'ús públic del municipi de Sant Adrià de Besòs, dins el Parc Fluvial del Besòs, i compta amb la col·laboració dels informadors del parc.

La gran novetat d'aquesta edició és la incorporació del riu Tenes a aquesta gran pedalada que transcorre per camins fluvials de la conca del Besòs. Enguany, s'ha unificat l'horari de sortida i, per una banda, entre les 9.30 i les 9.45 h es començarà a pedalar a les sortides dels rius Congost (Granollers, 24 km de recorregut), Mogent (Montornès del Vallès, 19,6 km) i Tenes (Parets del Vallès, 22,5 km). Per una altra, a les 10.30 h ho faran aquells participants que s'incorporin als punts habilitats ja al Besòs: Montcada i Reixac (9,5 km) i Santa Coloma de Gramenet (6 km). El Parc Fluvial del Besòs, concretament la zona d'ús públic del municipi de Sant Adrià de Besòs, serà el punt d'arribada.

La prova està organitzada per l'Ajuntament de Sant Adrià de Besòs i de la Federació Catalana de Ciclisme i, per segon any consecutiu, compta amb la col·laboració de la botiga Decathlon Port Fòrum-Sant Adrià, encarregada d'organitzar la festa final de l'esport i oferir altres serveis als participants com avituallaments i serveis de revisió i pàrquing per a bicicletes.

El Parc Fluvial del Besòs també és present a la bicicletada mitjançant la col·laboració dels informadors del parc, en bicicleta i degudament identificats, com a reforç del personal de l'organització de la bicicletada per evitar accidents derivats d'interferències amb altres activitats.

A més de la Diputació de Barcelona, la prova també compta la col·laboració dels Ajuntaments de Granollers, Martorelles, Montcada i Reixac, Montmeló, Montornès del Vallès, Parets del Vallès, Sant Fost de Campsentelles i Santa Coloma de Gramenet.

Les inscripcions, totalment gratuïtes, a la XIV Bicicletada del Besòs-Decabike ja es poden formalitzar a www.besos.cat i www.ciclisme.cat. El nombre màxim de participants és de 1.500, i el període d'inscripció restarà obert fins que s'assoleixi aquesta xifra.

Font de la informació: Consorci per a la Defensa de la Conca del Besòs

Categoria: Parc Fluvial del Besós, general,