Diputació de Barcelona Per a calderes i xarxes de calor municipals

Convocatòria de subvencions per a instal·lacions de biomassa als ajuntaments

15/12/2016

Ja està disponible el text que determina el procediment per tal que els ajuntaments de la província de Barcelona puguin sol·licitar ajuts per a la instal·lació de calderes i xarxes de calor municipals alimentades amb estella forestal o llenya.

El dilluns 12 de desembre del 2016 ha sortit publicat al BOPB l'anunci sobre el procediment perquè els ajuntaments de la província de Barcelona puguin sol·licitar ajuts per a la instal·lació de calderes i xarxes de calor municipals alimentades amb estella forestal o llenya.

El termini de presentació de sol·licituds ha començat l'endemà, 13 de desembre, i finalitzarà transcorreguts trenta dies naturals.

Podeu consultar el text integre de la convocatòria.

Podeu ampliar la informació a l'enllaç següent

Font de la informació: Oficina Tècnica de Prevenció Municipal d'Incendis Forestals (OTPMIF)

Categoria: Oficina Tècnica de Prevenció d'Incendis, Prevenció incendis, Diputació de Barcelona, general,