Montnegre-Corredor

Àrea d'esplai del Corredor

L'equipament situat en uns antics camps de conreu disposa d'àmplies feixes orientades al vessant de marina, zona d'aparcament per a vehicles i autocars, taules per a picnic, lavabos, fonts i servei de bar-cafeteria,

Els dies feiners (excepte dimarts) es poden sol·licitar a l'entitat gestora:
  • Servei d'acollida i informació a les escoles de 8:30 a 14 h.
  • Excursions guiades, itineraris guiats de mig dia o de dia complet (mínim 10 persones).

NOTA: des del 30 de juny de 2009 s'ha tancat definitivament el servei de barbacoes per adaptar l'equipament al model d'ús públic del parc.

Accessos:

En cotxe:
  • Des de Llinar del Vallès, carretera B-510 fins a Can Bordoi. Accés al Parc per la pista asfaltada direcció Santuari del Corredor.
  • Des de Mataró , carretera C-60 sortida direcció Dosrius per la carretera B510 fins a Can Bordoi. Accés al Parc per la pista asfaltada direcció Santuari del Corredor.

A peu:
  • Des de l'estació de ferrocarril de Llinars del Vallès (estació de RENFE). Seguint l'itinerari del Mogent direcció Àrea d'Esplai del Corredor i passat el pont de l'AP-7, girar a mà esquerra i uns metres més endavant continuar pel camí senyalitzat amb taques grogues fins el GR-92 en direcció l'Àrea d'esplai (8 Km)
  • Des de la urbanització Can Massuet-El Far, anar a buscar l'itinerari GR-92, fins al Campament Juvenil (5 km).
  • Des d'Arenys de Munt, per l'itinerari SL-C 75 fins a connexió amb el GR-93, fins a Coll del Pi de Buac, agafar pista principal direcció Santuari del Corredor per connectar amb el Gr-92 i seguir fins l'Àrea d'esplai (8,2 Km)
  • Des de Vallgorguina, per l'itinerari GR-92, direcció Santuari del Corredor, fins al l'Àrea d'esplai (9 km).

Transports:
  • RENFE: línia de rodalies de Barcelona a Massanet-Massanes per l'interior.
  • Tel. 902 240 202. www.renfe.es.

Barcelona Bus, cotxe de línia de Mataró a Dosrius-Can Massuet. www.sagales.com.

Equip gestor: EAA (Equip d'Activitats Ambientals)
Horari : obert els dissabtes, diumenges i dies festius de 10 a 17 hores (per l'obertura en dies feiners del bar-cafeteria cal concertar-ho amb l'entitat gestora. Tancat el mes d'agost i del 24 de desembre al 6 de gener.