- Conferències
En aquestes xerrades-taller compartim eines per revisar (i reduir) el nostre model de consum de moda i allargar la vida de la nostra roba.
Terrassa
- Sant Llorenç-Obac
S'estan mostrant 1 - 5 de 5 resultats.
En aquestes xerrades-taller compartim eines per revisar (i reduir) el nostre model de consum de moda i allargar la vida de la nostra roba.

Aquesta xerrada vol orientar els lectors i aficionats a la natura dins de tot l'allau de novetats de guies i llibres de temàtica naturalista.


El taller de menjadores d’ocells és ideal per promoure la biodiversitat d’aus en les èpoques amb més escassetat d’aliment.
En aquesta xerrada abordem el problema de la cultura d'un sol ús i tracem un camí cap a un millor demà. A càrrec de Jovita Ponce.
S'estan mostrant 1 - 5 de 5 resultats.
Rep els nostres butlletins de Parcs, subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu
Envia'ns els teus suggeriments, opina i visita les nostres xarxes socials
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat