Selector de idioma

Capçalera agenda

Publicador de contenidos

Sant Llorenç-Obac Itineraris guiats | Visites guiades | Act. de tot l'any | Passejades | Rutes, travesses i marxes
de gen.

Passejada guiada 'Flors i jardins modernistes'

fins al 31/12/2021

Horari d'inici: Cada quart diumenge de mes a les 10.30 h

Horari complet:
de 10.30 a 13 h aproximadament

Lloc: Casa Alegre de Sagrera, carrers de la ciutat i CDMT (Centre de Documentació i Museu Tèxtil)

Terrassa

Lloc de trobada: Casa Alegre de Sagrera
Font Vella, 29-31

Organitzadors: Servei de Turisme de l'Ajuntament de Terrassa

Telèfon: 937 397 019

A/e: turisme@terrassa.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: de pagament

Preu: 8 € adults; 5,6 € persones majors de 65 anys, famílies nombroses i Carnet Jove. Consulteu altres descomptes.

Descripció:

La inspiració en la natura!
Us heu fixat mai en la quantitat d’elements naturals que decoren les façanes, interiors i jardins de les cases, els teixits de la llar i els vestits i complements modernistes? De ferro, de pedra, de vidre, de ceràmica, esgrafiades, brodades, llavorades, aplicades, estampades... Avui fixem la mirada en les flors i plantes més representades i transformades pels artistes del Modernisme. Una preciosa obsessió per “domesticar” la natura, present al jardí de la Casa Alegre de Sagrera, als carrers de Sant Pere, del Teatre i de Sant Pau, a la Casa Coll i Bacardí (Casa Baumann) i, sobretot, a l’espai Modernisme del Centre de Documentació i Museu Tèxtil (CDMT). Ens acompanyes a descobrir-la?

Requisits activitat:

Cal fer reserva prèvia

Més informació: https://visitaterrassa.cat/flors-i-jardins-modernistes/

Categories: general, Sant Llorenç-Obac, Itineraris guiats, Visites guiades, Act. de tot l'any, Passejades, Rutes, travesses i marxes,

Tu privacidad es nuestra prioridad

• Propias y de terceros con fines estadísticos, con las que no se recoge información de los usuarios ni se registran las direcciones IP de acceso.
  • Propias y de terceros para garantizar el funcionamiento básico, como la sesión de usuario, y aspectos de personalización, como el idioma de nuestras páginas.