Altres | Diputació de Barcelona Es farà en línia el 20 d’abril amb dues converses

'Ciutats i pobles verds i saludables', segon seminari dels 40 anys del Servei del Medi Ambient de la Diputació de Barcelona

15/04/2021

El dimarts 20 d'abril de 10 a 12 h es farà una sessió en línia sobre 'Ciutats i pobles verds i saludables', organitzat en el marc de la celebració dels quaranta anys del Servei del Medi Ambient de la Diputació de Barcelona. És un cicle de converses amb veus representatives del món local. L’objectiu és conèixer de primera mà noves perspectives i mirades i compartir la visió de futur dels ens local i de la Diputació de Barcelona.

Presentat per Cori Calero, periodista ambiental, el segon seminari comptarà amb dues converses. En la primera hi participaran els alcaldes de Viladecans, Carles Ruiz, i El Boalo, Javier de los Nietos, i l'alcaldessa de Castelldefels, Maria Miranda. Parlaran de com donar espai al verd per enfortir la ciutat.

En la segona hi prendran part els alcaldes de Pontevedra, Miguel Anxo, i de Pamplona, Enrique Maya, l'alcaldessa de Santander, Gema Igual, i la regidora delegada de territori i acció pel clima de Vitòria-Gasteiz, Ana Oregi Bastarrika. El debat d'ambdues converses se centrarà en les accions que s'han portat a terme als respectius municipis per guanyar més verd i disposar d'entorns urbans més saludables.

Inscripcions aquí.

El dimarts 13 va tenir lloc el primer seminari del cicle, titulat "Ciutats i pobles neutres i eficients", i el proper divendres 7 de maig es desenvoluparà "Veus per inspirar la transformació", l'acte de cloenda del 40è aniversari de la creació del primer servei de medi ambient d'una administració espanyola.

Font de la informació: Àrea d'Acció Climàtica de la Diputació de Barcelona

Categoria: Altres, Diputació de Barcelona, Diputació de Barcelona, ODS, Notícies d'arreu,