Montseny Es reactiven també les activitats programades

Finalitzen les restriccions d'accés i es reprèn el servei Bus Parc al Parc Natural del Montseny

21/08/2021

Han finalitzat les restriccions d'accés al Parc Natural del Montseny un cop superat l'episodi d'onada de calor que va afectar Catalunya a mitjan agost amb risc greu d’incendi a 184 municipis de les comarques de Barcelona i davant del qual el Parc Natural en consens amb els diversos municipis del seu àmbit va tancar la circulació motoritzada a les principals pistes forestals que donen accés al medi natural. També s'han reprès les activitats programades al medi i el servei de transport públic integrat Bus Parc.

Un cop acabat l’episodi de temperatures extremes i onada de calor amb el nivell 3 del Pla Alfa de risc d’incendi amb risc greu d’incendi activat a 184 municipis de les comarques de Barcelona a mitjans del mes d'agost, han finalitzat les restriccions de la circulació motoritzada a les principals pistes forestals que donen accés al Parc Natural del Montseny.

Així mateix, a partir del dissabte 21 d'agost torna a funcionar el servei de transport públic integrat Bus Parc tots els dissabtes, diumenges i festius (més informació sobre els horaris, parades i tarifes en aquest enllaç).

La nova situació ha permès també reprendre les activitats programades al medi natural, que es poden consultar a l'Agenda "Gaudim als Parcs".

Categoria: Montseny, ODS,