Espai Natural de les Guilleries-Savassona

Navigation

Subvencions per al foment de les explotacions forestals i les empreses agrícoles – ramaderes, la millora dels habitatges, la restauració del patrimoni arquitectònic, i per a les entitats culturals a l’àmbit de l'Espai Guilleries-Savassona
Publish Date: 18/02/2020
Newsletter: Anunci bases BOPB
termini.presentacio.solicitud: fins al 15/07/2020
bases.de.la.convocatoria: Bases
Instance: Instància

NOU TERMINI DE PRESENTACIÓ DE SUBVENCIONS: Les subvencions es van publicar al BOPB del 18/02/2020 i el termini de presentació de les sol·licituds va quedar aturat per l'estat d'alarma declarat el 14 de març. Arran del Real Decreto 537/2020 de 22 de maig, s'inicien de nou els terminis dels procediments administratius i, per tant, també el de la sol·licitud de subvencions. Aquest termini finalitzarà el 15 de juliol de 2020.

Lloc presentació d'instàncies: registre general dels Ajuntaments del Consorci i Oficina del Consorci.


documents.addicionals:
Subvencions per a les explotacions forestals, les empreses agrícoles-ramaderes i de serveis, la millora d'habitatges, la restauració del patrimoni arquitectònic, les entitats culturals i les instal·lacions tèrmiques amb biomassa. Any 2020-21
Publish Date: 18/03/2020
Newsletter: BOPB
termini.presentacio.solicitud: fins al 06/07/2020
bases.de.la.convocatoria: Bases
Instance: Instància
El termini de presentació de les sol·licituds s’inicia el dimarts 2 de juny del 2020 i finalitza el dilluns 6 de juliol del 2020. Per a dubtes i aclariments, podeu posar-vos en contacte a través de la bústia ot.parcsn@diba.cat.

Despres d'un temps fora de servei a causa de la pandèmia per coronavirus, l'Oficina de Registre, ubicada a la planta baixa de Can Serra, tornarà a atendre presencialment la ciutadania a partir del dilluns 15 de juny, de dilluns a divendres, de les 10 a les 13 h. El registre electrònic està operatiu les 24 hores del dia, de dilluns a diumenge.. El registre electrònic està operatiu les 24 hores del dia, de dilluns a diumenge.

Un cop acabi el període de confinament que reclamen les autoritats governatives amb motiu del coronavirus Covid-19, les persones físiques també podran presentar la sol·licitud de subvenció al Registre de la Diputació de Barcelona juntament amb la documentació requerida, a la Base 5, també es poden presentar a les oficines de correus i tramitar la documentació com a correu certificat administratiu.


documents.addicionals:

La teva privacitat és la nostra prioritat

Per protegir la teva intimitat, abans de continuar volem assegurar-nos que saps que, tant nosaltres com els nostres col·laboradors, utilitzem algunes “cookies” a la web per a facilitar-te l’ús:

  • Pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques, amb les que no es recull informació dels usuaris ni es registren les adreces IP d’accés.
  • Pròpies i de tercers per a garantir el funcionament bàsic, com la sessió d'usuari, i aspectes de personalització, com l'idioma de les nostres pàgines.
    Guardem l’acceptació de cookies durant 30 dies per a millorar l’experiència de navegació. Recorda que pots eliminar les cookies del teu navegador.
  • De tercers per mostrar-te informació de les nostres xarxes socials, com Facebook, Twitter, YouTube, etc. A l’accedir a aquests llocs web podràs decidir si acceptes o no les seves polítiques de privacitat i de cookies.

Més informació