Tràmits
Amb motiu del que estableixen les lleis 39/2015, d’1 d’octubre, de Procediment Administratiu de les Administracions Públiques i 40/2015, d’1 d’octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic; el Consorci del Parc de la Serralada Litoral va establir el 2 de gener de 2018, com a data d’inici de la tramitació electrònica de la majoria d’expedients que es generen a la Corporació.
A la pàgina d’inici de la Seu electrònica (accediu-hi preferentment amb Chrome), a l’apartat Tràmits destacats, trobareu els formularis de sol·licitud específics. Després heu d’entrar a l’apartat “Tramitació electrònica”, que trobareu a dalt a la dreta amb aquesta icona:
La tramitació electrònica és obligada per a persones jurídiques (entitats, associacions, empreses, etc.).
Activitats d'ús públic que cal informar al parc
eFACTURA és un servei de factura electrònica de les administracions públiques catalanes i els seus proveïdors per a la recepció de factures electròniques.
De conformitat amb l'article 42 de la Llei 30/2007, de 30 d'octubre, de Contractes del Sector Públic, i amb la finalitat d'assegurar la transparència i l'accés públic a la informació relativa a la seva activitat contractual, els interessats en participar o conèixer l'activitat contractual d'aquesta entitat trobaran al perfil del contractant els documents contractuals necessaris, com són els plecs de clàusules administratives particulars i informació essencial sobre el procediment concret, com els terminis de presentació o l'estat de situació de l'expedient.
Per protegir la teva intimitat, abans de continuar volem assegurar-nos que saps que, tant nosaltres com els nostres col·laboradors, utilitzem algunes “cookies” a la web per a facilitar-te l’ús: