Foix | Garraf | Litoral | Olèrdola Educació ambiental | Visites guiades
de maig

A la recerca de l'abellerol

fins al 29/06/2024

Ajuntament de Cubelles

Horari d'inici: 19 h

Lloc: Zona agrofluvial de Cubelles

Cubelles

Lloc de trobada: Punt de trobada: Plaça del Mercat

Organitzadors: Ajuntament de Cubelles

Telèfon: 938 952 500 / 667 851 732

A/e: turisme@cubelles.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

Recorregut per la zona agrofluvial de Cubelles, interpretant el paisatge i descobrint les diferents espècies de flora i fauna. La visita permetrà conèixer els antecedents del municipi, els usos agrícoles que encara s'hi fan i les transformacions que han esdevingut al territori.
Arribarem a una de les colònies més importants del Penedès d'abellerols (espècie protegida d'origen africà) que vénen a passar l'estiu i crien al nostre municipi.
Tota una oportunitat per observar, de ben a prop, un ocell molt esquiu. També observarem verdum, mussols, cueretes, diferents tipus de coloms i, si tenim sort, conills i guineus.
Dissabte de maig i juny (dates condicionades a la presència de l'au migratòria).

Requisits activitat:

Places limitades. Cal reserva prèvia a l'agenda www.cubelles.cat
Tots els dissabtes des del 04/05/2024 fins al 29/06/2024 (inclosos). Les inscripcions s'obriran el diumenge de la setmana anterior a l'activitat.
En aquesta activitat es registraran imatges multimèdia amb finalitats de comunicació i informació municipal.
Durada:1.30- 2 h. aprox.
Activitat adreçada a majors de 14 anys.
Recomanem portar pantalons llargs, sabates de trekking i aigua de manera obligatòria, i opcional prismàtics.

Més informació: https://www.cubelles.cat/actualitat/noticies/agenda.htm

Categories: fauna, vertebrats, ocells, Foix, Garraf, Litoral, Olèrdola, Turisme sostenible, Biodiversitat, Educació ambiental, Visites guiades,