Foix Educació ambiental | Jornades tècniques

Organitzadors: Diputacio de Barcelona i Ajuntament de Castellet i la Gornal

Telèfon: 934 022 843

A/e: s.parcsn.jornades@diba.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

Els parcs naturals constitueixen un projecte social i territorial de conservació, desenvolupament econòmic i ús públic, perfectament encaixat i molt ben considerat en la nostra societat. Als seus inicis, allà pels anys setanta, la seva implantació va generar moltes expectatives il·lusionants que han anat quallant amb el temps, fruit del gran dinamisme que generen.

Els amants de la natura, dels paisatges i de la cultura, els investigadors i els estudiosos centren part de les seves recerques i estudis en els espais naturals protegits, i dediquen part del seu temps a treballar i aprofundir en el seu coneixement de forma generosa. Les administracions gestores, la Diputació de Barcelona i els ajuntaments de l'àmbit del parc del Foix en aquest cas, van copsar aquestes inquietuds i des del 2004 incorporen al seu programa de gestió la celebració regular de jornades d'estudiosos, cada quatre anys, amb un objectiu clar: donar a conèixer els resultats d'aquests treballs a les persones interessades, tot oferint un espai de trobada presencial.

Aíxí, enguany tindrà lloc la celebració de la IV Trobada d'Estudiosos del Foix, el dia 16 de juny de 2016, al Centre Cívic de Clariana, a Castellet i la Gornal. Es presentaran les ponències sobre els estudis realitzats en l'àmbit de la conca del riu Foix durant els darrers quatre anys, en els àmbits de la natura, medi ambient, patrimoni cultural, història, geografia, geologia i altres temàtiques que s'hagin desenvolupat a l'entorn de la conca del Foix.

Us animem a presentar els vostres treballs en aquesta trobada que constitueix un espai accessible per a tota mena d'estudiosos i persones compromeses amb millorar el coneixement del territori i dels processos que hi tenen lloc.

Requisits activitat:

La jornada és gratuïta. Per raons organitzatives, les persones interessades en assistir-hi, ja sigui com a oients o com a ponents, hauran de formalitzar la inscripció.
Hi ha la possibilitat de dinar al mateix equipament. Preu menú: 9.90 eur.
Els autors i autores que desitgin que les comunicacions siguin publicades, hauran d'omplir el formulari de cessió de drets.

Categories: Educació ambiental, Jornades tècniques, Foix, general,