Litoral Itineraris guiats | Visites guiades | Passejades guiades
de març

Itinerari guiat: El Turó Gros de la Roca

Horari d'inici: 10.00 h.

Lloc: La Roca del Vallès.

La Roca del Vallès.

Lloc de trobada: Ajuntament de La Roca del Vallès.

Organitzadors: Consorci del Parc de la Serralada Litoral (col·labora Escola de Natura del Corredor)

Telèfon: 937 540 024

A/e: p.slitoral@diba.cat  p.slitoral.lleonart@diba.cat  p.slitoral.canboquet@diba.cat  enc@pangea.org

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: de pagament

Preu: Adults, 3 euros; menors, entre sis i dotze anys, 2 euros; menors de 6 anys, gratuït. 10% de descompte per a famílies nombroses i per als membres del Cercle de Voluntaris dels Parcs Naturals.

Descripció:

A La Roca del Vallès els testimonis del passat hi són nombrosos, però sovint resten amagats i ocults per la densa boscúria. Aquesta passejada en revelarà alguns de poc coneguts sense allunyar-se gaire del nucli urbà.

Recorregut: Ajuntament-Forn de la Roca-Pedra de l'Escorpí-El Turó Gros-Ajuntament

Distància: 6 km. Desnivell: 180 m.

Requisits activitat:

Places limitades, cal inscripció prèvia.
Si el temps no permet fer l’activitat en bones condicions, es posposarà la sortida.
Cal portar calçat adequat i roba còmoda i adequada al temps que faci, aigua i esmorzar.

Categories: Geologia, Biodiversitat, Itineraris guiats, Visites guiades, Litoral, Passejades guiades, Paisatge, general,