Montnegre-Corredor Educació ambiental
de nov.

Cap de setmana de bolets

fins al 15/11/2015

Horari d'inici: 10 h.

Horari complet:
Dissabte 14 novembre a les 10h. sortida per anar a buscar bolets - Dissabte 14 novembre a les 16h. exposició de bolets - Diumenge 15 novembre a les 10h. exposició de bolets - Diumenge 15 novembre a les 10h. de l'espora al plat!

Lloc: Excursió de dissabte: Plaça de l'Església d'Arenys de Munt
L'excursió es farà pels voltants d'Arenys de Munt L'exposició i els tallers al Centre d'Informació del Parc Montnegre i el Corredor situat al Parc de Can Jalpí
Arenys de Munt

Organitzadors: Centre d'Informació del Parc Montnegre i el Corredor d'Arenys de Munt. Xarxa de Parcs de la Diputació de Barcelona. Regidoria de Sostenibilitat Ambiental, Ajuntament d'Arenys de Munt. Escola de Natura del Corredor

Telèfon: 937937980 (Ajuntament) 931160030 (La Central)

A/e: lacentral@arenysdemunt.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

El cap de setmana dels bolets, inicialment previst per als dies 17 i 18 d'octubre, es celebrarà els dies 14 i 15 de novembre, degut a l'absència de pluja i fred i la poca existència de bolets. Dissabte 14 de novembre, a les 10 del matí, des de la plaça de l'Església, es farà una sortida per anar a buscar bolets guiada per la biòloga Carme Buxalleu, per tal de conèixer els bolets de la nostra comarca. Cal portar calçat adequat per caminar i cistell. Si es disposa d'una guia de bolets també pot ser d'utilitat. Amb els bolets que es trobin a la sortida es muntarà una exposició que es podrà visitar a La Central de Can Jalpí el mateix dissabte 14 de novembre, de les 4 a les 8 de la tarda, i diumenge 15 de novembre de les 10 del matí a les 2 del migdia. Diumenge 15 de novembre, de les 10 del matí a les 2 del migdia, a La Central de Can Jalpí, en Joan Manel Riera oferirà el taller De l'espora al plat! amb una sèrie d'experiments per conèixer les característiques dels bolets. Totes les activitats són gratuïtes, no cal inscripció i estan organitzades per la regidoria de Medi Ambient conjuntament amb l'Escola de Natura del Corredor.

Requisits activitat:

Cal portar calçat adequat per caminar i cistell. Si disposeu d'una guia de bolets també us pot ser d'utilitat. Totes les activitats són gratuïtes, no cal inscripció i estan organitzades per la regidoria de Medi Ambient conjuntament amb l'Escola de Natura del Corredor.

Més informació: www.lacentraldecanjalpi.blogspot.com

Categories: fongs, Montnegre-Corredor, Educació ambiental, Biodiversitat, general,