Montseny Trobades i aplecs

Aplec a l'ermita de Sant Elies de Vilamajor

Horari d'inici: 8:30h

Horari complet:
08:30h: Pujada a peu a l'ermita no guiada des del centre cívic el Pi Novell. 12:00h: Missa a l'ermita i benedicció dels aplecs 14:00h: Arrossada popular. Cal comprar prèviament a l'Ajuntament de Sant Pere de Vilamajor o al centre cívic El Pi Novell el tiquet del dinar (8€) abans del 24 d'abril a les 13:30h. El tiquet inclou ració de paella, beguda, plats i coberts, postres, cafè i rom cremat. Atenció! Recordem que cal comprar els tiquets anticipadament perquè no es vendran tiquets a dalt de l'ermita el dia de l'aplec.

Lloc: Ermita de Sant Elies de Sant Pere de Vilamajor
Turó de Sant Elies Parc Natural del Montseny
Sant Pere de Vilamajor

Organitzadors: Ajuntament de Sant Pere de Vilamajor

Telèfon: 938450008 / 938610016

A/e: ajuntament@vilamajor.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: de pagament

Preu: 8 euros

Descripció:Tradicional aplec a l'ermita de Sant Elies de Vilamajor, a la reserva de la biosfera del Montseny.

Requisits activitat: Recordem que cal comprar els tiquets de la paella anticipadament perquè no es vendran tiquets a dalt de l'ermita el dia de l'aplec.

Més informació: http://vilamajor.cat/pl1/actualitat/noticies-d-ultima-hora/id2483/el-25-d-abril-se-celebrara-el-tradicional-aplec-de-sant-elies-

Categories: Trobades i aplecs, Montseny, general,