Montseny Expos. temporals | Educació ambiental
de febr.

Permo-Trias: quan la vida quasi va desaparèixer de la Terra

fins al 12/05/2024

Henry S. Sharpe

Horari d'inici: 16 h

Horari complet:
De dimarts a dissabte de 16 a 19 h
Diumenges d'11 a 14 h
Dilluns tancat de cara al públic

Lloc: Museu de Ciències Naturals de Granolllers
C/. Palaudàries, 102
08402 Granollers

Organitzadors: Centre de Documentació del Montseny-secció ciències naturals- Museu de Ciències Naturals de Granollers

Telèfon: 938 709 651

A/e: p.montseny.cdtela@diba.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

El Museu de Ciències Naturals de Granollers acull una exposició sobre el Permo-Trias per donar a conèixer com era el món fa 250 milions d'anys, just abans de l'aparició dels dinosaures
• L’exposició “Permo-Trias: quan la vida quasi va desaparèixer de la Terra” s’inaugurarà aquest proper dissabte 2 de març on romandrà fins al 12 de maig de 2024.
• L'exposició mostra un conjunt de fòssils del Permià i el Triàsic, un interval de temps que abasta uns 100 milions d'anys i que va començar fa 299 milions d'anys.
• La mostra proposa un viatge en el temps a partir de les descobertes dels fòssils que s'han fet en els jaciments del Pirineu, Montseny, Mont-ral i Alcover, Serra de Tramuntana i Menorca.
• La fauna i flora descrites en els jaciments de Catalunya i Balears és similar, fet que demostra que fa 250 milions d'anys aquests territoris estaven integrats en un mateix supercontinent: Pangea.
• La mostra, coordinada pel MUCBO | Museu Balear de Ciències Naturals, l'Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont i el Geoparc mundial UNESCO Orígens, ha estat finançada pel projecte FECYT “Permo-Trías, cuando la vida casi desapareció de la Tierra” i amb la col·laboració de l’Institut per al Desenvolupament i la Promoció de l’Alt Pirineu i Aran (IDAPA) i el Museu de la Conca Dellà.

Més informació: https://mcng.cat/agenda/permo-tries

Categories: Montseny, Biodiversitat, Expos. temporals, Educació ambiental,