Sant Llorenç-Obac Act. gastronòmiques | Passejades guiades
de nov.

Matinal boletaire a Sant Llorenç Savall - Activitat anul·lada

Horari d'inici: AVÍS! Activitat anul·lada

Lloc: entorn forestal del municipi

Sant Llorenç Savall

Lloc de trobada: Plaça Major

Organitzadors: Ajuntament de Sant Llorenç Savall

Telèfon: 937 140 018 i 699 671 451

A/e: estopami@diba.cat  davivp@diba.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: de pagament

Preu: 10 € inclou dinar i tast de bolets

Descripció:

S'ha anul·lat la sortida prevista pel dia 28 de novembre

Podeu consultar la informació de l'anul·lació publicada a la web de l'ajuntament

S'ha anul·lat la sortida prevista pel dia 28 de novembre

El proper dissabte 28 de novembre us convidem a acompanyar-nos a la matinal boletaire que organitza l'ajuntament de Sant Llorenç Savall. Durant la sortida comptarem amb les explicacions d'en Daniel Siscart, biòleg i micòleg expert, bon coneixedor dels boscos del Vallès.

Els seus coneixements ens ajudaran a donar resposta a aquells dubtes que ens apareixen quan anem a buscar bolets: quines espècies són comestibles i quines són tòxiques? quins bolets surten als diferents tipus de bosc, quines són les millors èpoques de l'any per anar a buscar bolets, etc. Però també podrem trobar resposta a preguntes tan bàsiques com Què és un bolet? o d'altres de més elaborades com Quin paper juguen els fongs als boscos?

Al final de la sortida ens desplaçarem a la Fonda Rius on farem un dinar senzill i podrem fer un tast dels bolets que hem trobat durant el matí.

Requisits activitat:

Cal inscripció prèvia. Es recomana portar calçat adequat i roba d'abric, cistell i ganivet i aquells que en disposeu, guies d'identificació de bolets

Més informació: http://www.savall.cat/actualitat/agenda/matinal-boletaire

Categories: Biodiversitat, Act. gastronòmiques, Passejades guiades, Sant Llorenç-Obac, fongs, general,