caes
Viu el parc

Vive el parque

El Parque Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac participa en el programa Viu el parc desde su inicio en el año 1992. Participan los doce municipios siguientes: Castellar del Vallès, Granera, Matadepera, Monistrol de Calders, Mura, el Pont de Vilomara i Rocafort, Rellinars, Sant Llorenç Savall, Sant Vicenç de Castellet, Talamanca, Terrassa y Vacarisses, y se desarrolla entre los meses de abril y julio.

El programa ofrece una serie de actividades plásticas, escénicas, musicales, literarias, folclóricas y de difusión del patrimonio natural y cultural que se llevan a cabo tanto en el interior del Parque como en los municipios que tienen su término municipal dentro de los límites del espacio protegido.

Próximas actividades

<< Junio 2024 >>
lu ma mi ju vi sa do

Mostrando el intervalo 1 - 7 de 12 resultados.

jun.

Espectacle de contes: Explica'm un secret al parc

Festivals i espectacles
Lugar: Plaça del Raval
Població: Talamanca
Horario de inicio: 18 h

Moi Aznar

Espectacle de petit format amb contes que parlen de personatges del bosc i de com hem de cuidar el nostre entorn, a càrrec d'en Moi Aznar.

Concert de Miri's Way a Mura

Concerts
Lugar: Àrea dels Nespres
Població: Mura
Horario de inicio: 19.30 h

Miri's Way

Concert de guitarra i veu amb un repertori de temes propis i clàssics de tota la vida com "Stand by me" o el "Fly me to the moon".

Conferència: L'Univers que ens envolta

Astronomia | Conferències
Lugar: Local del Centre Excursionista
Colom, s/n
Població: Castellar del Vallès
Horario de inicio: 19 h

FUSIC

Una conferència on expliquem quin és el nostre lloc a l'Univers, com hem anat coneixent tot el que ens envolta i moltes coses més.

jun.

Explica'm un secret al parc

Festivals i espectacles
Lugar: Plaça 11 de Setembre
Població: Rellinars
Horario de inicio: 11 h

Moi Aznar

Espectacle de petit format amb contes que parlen de personatges del bosc (dones d’aigua, follets, animals...) i de com hem de cuidar el nostre entorn.

jun.

Taller de mandales amb llavors

Cursos i tallers
Lugar: Parc de Vallparadís
Població: Terrassa
Horario de inicio: 11.30 h

FUSIC

A partir d’un esquema bàsic, dibuixarem sobre un suport de fusta i l’omplirem encolant llavors, fulles, pedres… fins a aconseguir un mandala acolorit que ens podrem emportar a casa.

jun.

Conferència: La bellesa i els secrets dels bolets

Conferències
Lugar: Biblioteca del Castell
Població: Vacarisses
Horario de inicio: 11 h

Àlex Alonso

La bellesa i els secrets dels bolets. Conferència a càrrec d'Àlex Alonso, fotògraf especialitzat en bolets.

Mostrando el intervalo 1 - 7 de 12 resultados.

#language("interest")