Capçalera agenda

Montesquiu Concerts | Expos. temporals
de des.
2020

ACTIVITAT SUSPESA - 'Clavé a la natura' Exposició i concert a la Cabanya del Castell de Montesquiu

Detall cartell

Horari d'inici: 16 h

Horari complet:
de 16 a 18 h

Lloc: Cabanya del Castell

Montesquiu

Lloc de trobada: Parc del Castell de Montesquiu

Organitzadors: Federació de Cors Clavé

Telèfon: 938 529 234

A/e: gestio@josepanselmclave.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

ACTIVITAT SUSPESA - Activitat adreçada als veïns i veïnes de Montesquiu a causa del confinament municipal vigent.

Programació

16 h. Exposició itinerant “Clavé al cor”
17 h. Concert a càrrec de La Banda Municipal de l’Escola de Música de Montesquiu. #TalentLocal
Durada de l’espectacle: 60 minuts.
L’espectacle compleix les mesures sanitàries sobre la COVID19 vigents.

Requisits activitat:

Aforament limitat. Entrades amb reserva prèvia a gestio@josepanselmclave.cat

Categories: Concerts, Expos. temporals, Montesquiu,