Capçalera agenda

Cerca avançada de continguts web

<< Octubre 2021 >>
dl dt dc dj dv ds dg

S'estan mostrant 1 - 10 de 60 resultats.

fins al 31/10/2021

Act. de tot l'any | Educació ambiental | Itineraris guiats | Passejades | Turisme sostenible

Josep Canals

Recorregut des del poble de Mura fins a la Cova, amb l'acompanyament d'un guia, amb interpretació del patrimoni durant el recorregut i a l'interior de la Cova.

fins al 24/10/2021

Aigua i natura de Monistrol de Calders

Act. de tot l'any | Educació ambiental | Turisme sostenible | Visites guiades | Itineraris guiats
Lloc: Punt d'Informació de Monistrol de Calders
Plaça de la Pedrera s/n
Població: Monistrol de Calders
Horari d'inici: 11 h

El gorg de Saladic

En aquest ruta observarem l’ús de l’aigua (resclosa, rec, bomba de Saladic, fonts) i  parlarem del molí d’en Sala, així com també sobre natura, geologia i altres patrimonis.

fins al 17/10/2021

Guilleries-Savassona

Visita guiada a l'església de Sant Esteve de Tavèrnoles

Act. de tot l'any | Visites guiades
Lloc: Església de Sant Esteve de Tavèrnoles
C/ Església, 1
Població: Tavèrnoles
Horari d'inici: 12 h

Autora: Aina Amat Castells

Visita guiada on es comenten els orígens i desenvolupament de l'església romànica de Sant Esteve de Tavèrnoles (segle XI) i del poble.

Un tastet pel modernisme industrial terrassenc

Act. de tot l'any | Itineraris guiats | Visites guiades
Lloc: Masia Freixa, Casa Alegre de Sagrera, Mercat de la Independència i mNACTEC
Masia Freixa - parc de Sant Jordi - plaça Josep Freixa i Argemí, 11
Població: 08224 Terrassa
Horari d'inici: 10.15 h

Terrassa Turisme

Visita guiada al patrimoni industrial i modernista amb un tastet de productes de la terra tot recordant alguns dels més usuals a l’època modernista.

d’oct.

Presentació del vídeo 'Estem voltats de pocavergonyes!', un documental sobre la Colla de Sabadell

Act. de tot l'any
Lloc: La Pahissa del Marquet. Arts-Lletres-Natura
La Pahissa del Marquet. Arts-Lletres-Natura _ El Marquet de les Roques -
Població: Sant Llorenç Savall
Horari d'inici: 12 h

Presentació del vídeo Estem voltats de pocavergonyes!, un documental sobre La Colla de Sabadell, dirigit per Clara Soley i realitzat per Rafel Uyà, amb la producció del Col·lectiu Pere Quart.

de set.

Un tastet pel modernisme industrial terrassenc

fins al 04/12/2021

Act. de tot l'any | Itineraris guiats | Rutes, travesses i marxes | Visites guiades
Masia Freixa - parc de Sant Jordi - plaça Josep Freixa i Argemí, 11
Població: 08224 Terrassa
Horari d'inici: 10.15 h

Terrassa Turisme

Cada primer dissabte de mes, excepte el 3 d’abril, l’1 de maig i el 7 d’agost.

Visita guiada al patrimoni industrial i modernista amb entrades incloses i degustació de productes.

Xarxa de Parcs Naturals | Montseny
de set.

Visita guiada a l'exposició 'Tu investigues!'

fins al 19/12/2021

Act. de tot l'any | Educació ambiental | Expos. permanents | Visites guiades
Lloc: Museu de Ciències Naturals de Granollers
c. Palaudàries 102
Població: Granollers
Horari d'inici: dissabtes a les 16.30 h i diumenges a les 11.10 h

MCNG

Dirigida a un públic familiar, la visita guiada a l'exposició "Tu investigues!" t'apropa a la ciència i desperta la curiositat per investigar i explorar la natura com si fos un tresor.

de jul.

fins al 30/11/2021

Josep Canals

S'estan mostrant 1 - 10 de 60 resultats.