Guilleries-Savassona

Keràmik 2025

Cursos i tallers | Fires i festes

07/06/2025

de 10 a 21 h

Accés: gratuït

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Parc de les Set Fonts
parc de les Set Fonts

Sant Julià de Vilatorta

Organitzadors: Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta

938122179

sjv.keramik@vilatorta.cat 

Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta

Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta

Descripció:

El dissabte 7 de juny arriba Keràmik, la festa d'experiències amb fang, amb un format participatiu i sensorial per apropar la ceràmica a tots els públics. Recordeu que cal inscipció prèvia als tallers, no espereu al darrer moment perquè us podeu quedar sense plaça. Consulteu el programa i no us perdeu les novetats, enguany en Carles Fiter i la Meritxell Vilamala compartiran amb nosaltres el Torneja't i acomiadarem la festa amb un cercle de percussió.

Enguany hi tornarà a haver tallers gratuïts i activitats relacionades amb el fang, tant per infants com per adults: Criatures de fang: modela el teu propi animal, creació de personatges, olleta per cuinar amb fang apatxe, taller de xiulets, porta espelmes, Transfer Ceramicogràfic i taller de Rakú.

No hi faltaran artesans ceramistes i institucions que exposaran i vendran al públic la seva obra. Aquest any tenim una novetat, si compres a les parades de ceràmica pots entrar al sorteig de 3 magnífiques paneres del comerç local.

També comptarem amb una exposició: “Vincles” a càrrec dels alumnes de l'Escola d'Art de Vic.

Amb la idea que la gent passi tot el dia al parc i gaudeixi de l’entorn i de les activitats que proposa Keràmik, es podrà menjar a la zona de food trucks i a la zona de pícnic.

“Torneja’t” ens tornarà a dur una master class de ceràmica dirigida pel ceramista Jan Madrenas, on hi podran participar fins a 20 grups d’entre 4 i 6 persones, formats per família, amics o simplement coneguts. El Torneja’t serà conduit i amenitzat per Carles Fiter i Meritxell Vilamala.

La tradició terrissaire de Sant Julià hi serà present amb Salvador Capdevila que farà una demostració de fer peces amb el torn de peu. En Vador, fill d’en Joan Capdevila -l’últim terrisser de Vilatorta-, prové de la nissaga de terrissers de ca la Llebre.

També comptarem amb activitats complementàries com una ruta modernista guiada.

La jornada es clourà amb un cercle de percussió.

Requisits activitat:

Recordeu que cal inscipció prèvia als tallers a sjv.keramik@vilatorta.cat
 

Més informació: https://www.keramik.cat/
compartir
Recursos.

Cercador d'activitats




Subscriu-te als nostres butlletins

 

Rep els nostres butlletins de Parcs.

Subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu

fent clic als botons de sota.

butlletí gaudim

Subscriu-te a gaudim als parcs (agenda) Subscriu-te a l'Informatiu dels parcs

Suggeriments, opinió i xarxes socials

 

Envia'ns els teus suggeriments, opina

i visita les nostres xarxes socials

Suggeriments

Suggeriments Opina Xarxes socials