- Act. gastronòmiques
- Educació ambiental
- Cursos i tallers
Plaça Serra de Marina s/n 08495 Fogars de la Selva
Fogars de la Selva
- Montnegre-Corredor
S'estan mostrant 11 - 20 de 30 resultats.
Decorarem les nostres fulles amb dibuixos i patrons geomètrics, i fabricarem un mòbil per decorar la nostra llar i portar un trosset de natura a casa.
Vols estimar les abelles i aprendre què podem fer per elles? En aquesta activitat aprendràs què pots trobar dins un rusc, com es classifiquen les abelles que hi viuen i les seves diferències.
A partir d’un esquema bàsic, dibuixarem sobre un suport de fusta i l’omplirem encolant llavors, fulles, pedres… fins a aconseguir un mandala acolorit que ens podrem emportar a casa.

Recorregut a peu per paratges de Granera, coneixerem plantes silvestres i els seus usos medicinals i gastronòmics.


Cap de setmana a l'Escola de natura La Rectoria de Vallcàrquera, al Figaró, amb excursions i activitats guiades per un botànic amb molts anys d'experiència.

El taller de menjadores d’ocells és ideal per promoure la biodiversitat d’aus en les èpoques amb més escassetat d’aliment.

Recorregut a peu per diversos paratges de Granera durant el qual coneixerem plantes silvestres i els seus usos medicinals i gastronòmics.

L'activitat consistirà en una passejada per aprendre a identificar-les i en un taller d’elaboració d’un bàlsam labial, que et podràs emportar a casa.
S'estan mostrant 11 - 20 de 30 resultats.
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat