- Educació ambiental
- Passejades guiades

Vacarisses
- Sant Llorenç-Obac
S'estan mostrant 11 - 18 de 18 resultats.


Passejarem entre vinyes antigues mentre descobrim el vincle entre el cultiu del raïm i la identitat agrícola del Garraf. L’activitat es completa amb un espai pedagògic en què grans i petits podran explorar, de manera sensorial i lúdica, el món del vi des del respecte, la curiositat i la memòria.

Passejada en què descobrirem paisatges, construccions històriques i elements naturals, i també compartirem els records d’algú que els ha vist canviar durant els darrers cinquanta anys.

La Guisla va néixer a Olèrdola l’any 1003. La seva picardia us ensenyarà els secrets antics de les plantes remeieres. Al final de l'activitat farem una manualitat que ens endurem de record.

Sortida científica d’albirament de fauna marina en veler per les costes del Garraf amb l’equip d’experts de l’Associació Cetàcea. Podrem veure com estudien les aus marines, els diferents cetacis i el medi marí.

Durant tot aquest recorregut, farem un viatge al fons de mar caminant per diferents modelats de roca calcària amb incrustacions de fòssils marins i alguns dels seus rastres.

Els boscos i els paisatges són com un llibre que la natura ens mostra. Només cal aprendre a llegir-los. Històries escrites en el territori que ens faran entendre la relació entre l’home i la natura.

Visita a una de les cavitats subterrànies més interessants del parc, amb una longitud de 160 m i sense cap dificultat per ser visitada.
S'estan mostrant 11 - 18 de 18 resultats.
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat