- Educació ambiental
- Visites guiades
Celebració del Dia Internacional dels Ocells a La Pleta amb diferents tallers gratuïts per a tots els públics.
Carretera del Ratpenat a, Carrer Plana Novella, km 3, 5
Sitges
- Garraf
S'estan mostrant 31 - 36 de 36 resultats.
Celebració del Dia Internacional dels Ocells a La Pleta amb diferents tallers gratuïts per a tots els públics.
De la mà del personatge de la fadrineta de Sau, la mostra apropa als visitants els elements del paisatge, la geologia, la vegetació, la flora i la cultura més destacables dels municipis de l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona.
Al mirador de la Magarola trobareu ornitòlegs que us ajudaran a identificar àguiles, falcons, arpelles...
Seguiment de la migració al mirador de Canòpolis. Activitat oberta al públic per acompanyar els guardes a realitzar el cens, tots els dies, de l'1 de setembre al 15 d'octubre.
La visita consisteix en una passejada per l'entorn de la desembocadura i part dels marges del riu Foix, on buscarem i explicarem les diferents espècies d’aus i mamífers que hi habiten.
S'estan mostrant 31 - 36 de 36 resultats.
Aquest lloc web utilitza galetes
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat