- Expos. permanents
- Visites guiades
Partint de la història de l'edifici de La Tela, en aquesta visita coneixerem la història del Museu, les col·leccions guardades al seu magatzem i els seus investigadors i investigadores.
Granollers
- Montseny
S'estan mostrant 1 - 9 de 19 resultats.
Partint de la història de l'edifici de La Tela, en aquesta visita coneixerem la història del Museu, les col·leccions guardades al seu magatzem i els seus investigadors i investigadores.

Dues noves exposicons: una selecció de les publicacions, il·lustracions i arxiu d’Edicions Cafè Central, el segell creat per Antoni Clapés, i les ceràmiques de Lluís Clapés. Inauguració, dissabte 26 de març a les 12 h
Vine a conèixer les formigues, aquestes incansables treballadores i a descobrir la seva gran importància dins el nostre ecosistema.

'Natura a càmera lenta' consta de quaranta-dues imatges de gran format fetes amb aquesta tècnica. Realitzada per Albert Masó, Marta Bretó i Tato Rosés amb la col·laboració d’altres fotògrafs de l’associació.

Exposició fotogràfica divulgativa sobre el tritó del Montseny, un organisme únic i endèmic d’aquest massís. La mostra difon el coneixement i l’hàbitat on viu, les amenaces de la seva supervivència i les actuacions de conservació.

La Mostra vol reflectir un eix transversal entre disciplines i el moviment cultural artísticocultural contemporani que es desenvolupa any rere any. Inauguració: diumenge 6 de març a les 12 h
La mostra, centrada en les papallones de Catalunya, és el resultat de més de 40 anys dedicats al seu estudi. Es mostra el seu cicle biològic, classificació i cria, diferències entre nocturnes i diürnes, mascles i femelles i el perquè del color en les seves ales i altres curiositats.
Una mostra addicional de papallones, aràcnids i altres insectes de tot el món completen aquesta exposició, pensada tant per el públic en general com per les escoles.

El personatge carboner anomenat Pep Carbó ens descobreix els secrets de l’espai natural, el seu paisatge, la vegetació i la fauna, i ens ensenya què hem de fer per protegir-lo i respectar-lo.

Dues exposicions, un videoart, i una obra del trimestre
S'estan mostrant 1 - 9 de 19 resultats.
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat