- Educació ambiental
- Passejades guiades

Sortida científica d’albirament de fauna marina en veler per les costes del Garraf amb l’equip d’experts de l’Associació Cetàcea.
Sitges
- Garraf
S'estan mostrant 19 - 22 de 22 resultats.

Sortida científica d’albirament de fauna marina en veler per les costes del Garraf amb l’equip d’experts de l’Associació Cetàcea.

Una invitació a retrobar-nos amb les nostres essències i saviesa des de la simplicitat del no fer. Esperit de cavall!

Activitat en què prendrem consciència de l’espai interplanetari i de com es veuen el Sol i els planetes des de qualsevol altre.

L'exposició pretén acostar al visitant a una gran àrea marina que s'ha declarat com a Xarxa Natura 2000 , que va des de Castelldefels fins a Cunit.
S'estan mostrant 19 - 22 de 22 resultats.
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat