Passejada en bicicleta elèctrica de muntanya. Gràcies al motor incorporat en la bicicleta, el recorregut serà fàcil i divertit. Gaudiràs d’un entorn espectacular al voltant de Sitges per camins de vinyes.
La bellesa singular dels paratges dels parcs del Garraf, d’Olèrdola i del Foix convida els amants de la fotografia a sortir amb els estris a punt per captar els matisos dels paisatges, les llums i els contrastos.
A l'exposició, la Júlia, una jove espeleòloga, ens descobreix els secrets d’aquests espais naturals i ens ensenya què hem de fer per protegir-los i respectar-los.
Del 29/05/2022 fins al 30/10/2022
de dimarts a diumenge a les 10 h
Museu d’Arqueologia d’Olèrdola Castell d’Olèrdola s/n Sant Miquel d'Olèrdola
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat