- Rutes, travesses i marxes
- Educació ambiental
- Itineraris guiats
- Visites guiades

Recorregut per la zona agrofluvial de Cubelles descobrint flora, fauna i especialment colònies d'abellerols.
Cubelles (Barcelona)
- Foix
- Garraf
S'estan mostrant 41 - 46 de 46 resultats.

Recorregut per la zona agrofluvial de Cubelles descobrint flora, fauna i especialment colònies d'abellerols.

Passejada d'identificació d'aus i taller de construcció de menjadores.

Visita guiada amb un especialista en què descobrirem les diferents espècies d’aus i mamífers que habiten a la desembocadura del riu Foix.

Us convidem a gaudir de dues exposicions, una obra del trimestre i un videoart a Vallgrassa, Centre Experimental de les Arts.

Visitarem la casa museu del Molí del Mig, un molí amb ressenyes del segle XI i funcional fins al segle XX, amb diferents tipus de producció.

S'estan mostrant 41 - 46 de 46 resultats.
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat