- Itineraris guiats

Itinerari per conèixer les històries dels maquis a Sant Llorenç, com la de Marcel·lí Massana "Panxo" i els fets que van ocórrer a Casa-saies i a la casa del Flequer.
Rocafort
- Sant Llorenç-Obac
S'estan mostrant 1 - 9 de 9 resultats.

Itinerari per conèixer les històries dels maquis a Sant Llorenç, com la de Marcel·lí Massana "Panxo" i els fets que van ocórrer a Casa-saies i a la casa del Flequer.

Volta planera amb interessants vestigis de construccions de pedra seca i visita a les restes del castell de Rocafort.

Pujada al modest turó de Castellet (279 m), tot creuant el pont sobre el riu Llobregat, per gaudir d'unes vistes espectaculars a 360º des de la torre del conjunt monumental medieval.

Consisteix a visitar la Casa Museu Verdaguer, fer un esmorzar a base de la típica "coca del mossèn" i, acompanyats per una guia, fer un breu itinerari de descoberta pel poble fins arribar a la plaça, un bon lloc per llegir textos que evoquen la infantesa i joventut del poeta.
La ruta consisteix a fer un recorregut que inclou la visita a la Casa Museu, segueix per diversos punts del nucli i s'estén cap a la plana de Vic, passant pels camps que Verdaguer conreava amb el seu pare, la font del Desmai...

Visitarem la Casa Museu Verdaguer i farem un breu itinerari de descoberta pel poble fins arribar a la plaça, un bon lloc per llegir textos que evoquen la infantesa i joventut del poeta.

Ruta guiada per conèixer les tines a peu de vinya del Parc Natural, amb un tast de vins de la DO Pla de Bages i un pica pica amb productes de la zona.
S'estan mostrant 1 - 9 de 9 resultats.
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat