Amb l'ajut de videos i fotografies veurem la meravellosa capacitat que tenen alguns minerals i alguns éssers vius de produir fluorescència. Després de l'explicació, podrem veure-hi en viu i en directe, animals i minerals fluorescents.
25/11/2018
11.30 h
Ecometròpoli Recinte Torribera (Pavelló Montserrat) C/ Prat de la Riba, 171 08921 Santa Coloma de Gramenet
Sortida que té per objectiu conèixer i identificar els bolets que podem trobar en aquesta bonica passejada, amb un recorregut de 6 km, en què gaudirem de feréstecs boscos d’alzina i roure, pinedes i belles panoràmiques de les comarques del Vallès, Maresme i Barcelonès.
25/11/2018
9.30 h
Sant Fost de Campsentelles i Tiana Sant Fost de Campsentelles i Tiana
Exposició col·laborativa on cadascú pot portar els bolets que trobi els dies anteriors o el mateix dia i amb la col·laboració de dos micòlegs locals s'identificaran i es donarà informació sobre l'espècie i sobre micologia en general.
Del 17/11/2018 fins al 18/11/2018
10 h
Punt d'informació a l'observatori de Tiana Avinguda Eduard Fontseré, s/n 08391 Tiana, Barcelona
Si les condicions meteorològiques ho permeten, podrem observar salamandres, tòtils i gripaus corredors. Si plou, cal portar impermeable ja que l’activitat no s’anul·la, sinó tot al contrari!
T'interessa el món dels bolets? Doncs no et pots perdre aquesta exposició! Podràs observar una gran varietat de bolets de ben a prop, tot just acabats de collir.
Del 28/10/2018 fins al 01/11/2018
9 h
Ecometròpoli Recinte Torribera (Pavelló Montserrat) C/ Prat de la Riba, 171 08921 Santa Coloma de Gramenet
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat