Acte de lliurament dels Premis Parc a taula 2021. A la finalització s’oferirà un tast de vi de la DO Alella i la possibilitat de fer una visita guiada a l’exposició 'Què mengem avui?' amb la cuinera Ada Parellada.
28/06/2021
11 h
Museu de Ciències Naturals de Granollers (MCNG) c. Palaudàries, 102. Granollers
Itinerari circular curt i amè per conèixer i identificar les papallones diürnes de la Serralada de Marina. Coincideix amb el Dia de les Papallones a Catalunya, organitzat pel Museu de Ciències Naturals de Granollers.
El paisatge de Tiana i la seva relació amb l’home vist des del punt de vista naturalístic. En aquesta passejada per les vinyes periurbanes de Tiana, coneixerem el terrer de la DO Alella, la seva flora i fauna. Completarem la sortida amb la visita a un celler
Un espai per descobrir i redescobrir la natura. Activitats per activar els sentits i estimular una mirada reflexiva. A partir d’unes instruccions senzilles, heu de sortir a explorar l’entorn i trobar allò que us proposem.
06/06/2021
10.30 h
Centre d’Educació Ambiental Ecometropoli (Recinte Torribera) Carrer Prat de la Riba, 171 08921 Santa Coloma de Gramenent
Un espai per descobrir i redescobrir la natura. Activitats per activar els sentits i estimular una mirada reflexiva. A partir d’unes instruccions senzilles, heu de sortir a explorar l’entorn i trobar allò que us proposem.
06/06/2021
10.30 h
Centre d’Educació Ambiental Ecometropoli (Recinte Torribera) Carrer Prat de la Riba, 171 08921 Santa Coloma de Gramenent
Us convidem a la 5a edició de La primavera a la Serralada de Marina, una jornada participativa adreçada al públic familiar amb activitats de sensibilització ambiental, en un matí ple d’activitats, itineraris i tallers.
05/06/2021
10 h
Escola de Natura Angeleta Ferrer (Masia de Can Miravitges) Carretera de Can Ruti, 1 08916 Badalona
T’agrada dibuixar? Ets sketcher o un amant del dibuix? En el marc de la Setmana de la Natura vine al Parc de la Serralada de Marina i fes un dibuix de qualsevol element del parc que t’agradi. No importa la tècnica que utilitzis!
Del 24/05/2021 fins al 15/06/2021
.
A totes les biblioteques de la Serralada de Marina .
Si t’agrada la fotografia i la natura aquest és el teu concurs! Visita el Parc de la Serralada de Marina, fes fotos i participa. El tema del concurs és el Parc de la Serralada de Marina. Una terra antiga i viva. Pots guanyar premis de fins a 300€!
Del 23/02/2021 fins al 05/06/2021
.
Àmbit territorial del parc de la Serralada de Marina . Montcada i Reixac, Badalona, Tiana, Sant Fost de Campsentelles i Santa Coloma de Gramenet
Marina
S'estan mostrant 1 - 10 de 10 resultats.
Cercador d'activitats
Activitats permanents
Subscriu-te als nostres butlletins
Rep els nostres butlletins de Parcs, subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat