- Passejades guiades
- Rutes, travesses i marxes

La ruta ens portarà fins a l’ermita de Santa Margarida de Cabagès, prop del mas Pujol. Passarem també per petits salts d’aigua i gorgs que ens ofereix el rec del Toll.
- Montesquiu
S'estan mostrant 1 - 6 de 6 resultats.

La ruta ens portarà fins a l’ermita de Santa Margarida de Cabagès, prop del mas Pujol. Passarem també per petits salts d’aigua i gorgs que ens ofereix el rec del Toll.

Convidem els amants de la fotografia a participar al 23è Ral·li Fotogràfic del Castell de Montesquiu amb tres temes sorpresa que es faran públics el mateix dia. Llegiu-vos les bases i veniu ben preparats per a l’aventura!
Veniu a gaudir de la Matinal! Hi trobareu un munt d'activitats, el Ral·li Fotogràfic, visites guiades gratuïtes al castell i un final de festa amb animació musical per a totes les edats, a càrrec de Coloraines Band.

Ruta preciosa que comença a Llaés, just al peu del castell, segueix cap a les baumes del Teixidor, i un cop allí, ens enfilarem fins a l’ermita de la Mare de Déu de la Cau.

En aquesta exposició, l’artista ens convida a un viatge ple de reminiscències a través d’olis realistes, marcats per la seva trajectòria vital i per l’estima a la nostra història. Inauguració: dissabte 4 de juny a les 12 h.
Concerts als jardins del Castell de MOntesquiu
S'estan mostrant 1 - 6 de 6 resultats.
Rep els nostres butlletins de Parcs, subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu
Envia'ns els teus suggeriments, opina i visita les nostres xarxes socials
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat