- Itineraris guiats
- Visites guiades
Visita guiada en el marc dels projectes Tourdera i Hydroscòpia per descobrir el patrimoni natural i cultural vinculat a l’aigua i a la ruta de la Tordera i riera d’Arbúcies.
Vallgorguina
- Montnegre-Corredor
S'estan mostrant 1 - 12 de 20 resultats.
Visita guiada en el marc dels projectes Tourdera i Hydroscòpia per descobrir el patrimoni natural i cultural vinculat a l’aigua i a la ruta de la Tordera i riera d’Arbúcies.
El pou de glaç de Canyamars és un dels més ben conservats de Catalunya i resta com a testimoni d’una indústria avui desapareguda, la del gel.
Aquest recital de veu i piano proposa un viatge emocional pel gènere del lied, on música i poesia es fusionen per expressar les emocions més profundes.
Dos x Quatre és un cor de cambra a cappella, amb repertori molt variat de música antiga, gospel, swing i folklore popular. Algunes d’aquestes peces han estat harmonitzades per aquesta formació, com ara madrigals i música sacra, nadales, música de pel·lícules...
Una proposta de manualitats amb materials senzills i reutilitzats que convida a representar els éssers vius del nostre entorn: arbres, ocells, mamífers o insectes.
Amb els canvis d’estació, els bosc canvia de color i… també canvia d’històries! Una sessió de contes per a cada estació.
Amb els canvis d’estació, els bosc canvia de color i… també canvia d’històries!!
Una sessió de contes per a cada estació.
L’activitat combina l’exploració i el joc amb la creació manual. Una proposta dinàmica que uneix aprenentatge, sensibilització i creativitat.
Recorrerem camins traginats abans pels bosquerols i ara redescoberts per ciclistes i caminants.
Proposem un taller on petits i grans elaborin saquets d’olor de plantes remeieres. Cada saquet i cada olor vindrà acompanyat d’un poema de Jacint Verdaguer per endur-nos a casa.
Reflexionarem sobre l’evolució de la presència humana en zones boscoses i com ha canviat la nostra percepció i interacció amb el bosc.
La carena del Montnegre, el cim del Maresme, conté boscos únics a la serralada. Rouredes, alzinars muntanyencs i boscos de boira aixopluguen una flora i una fauna molt especials.
S'estan mostrant 1 - 12 de 20 resultats.
Aquest lloc web utilitza galetes
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat