L’espai agrícola de la conca de Sant Tou ocupa una plana al·luvial molt interessant, drenada per una xarxa de canals que convergeixen al torrent de Sant Tou. Hi ha una rica vegetació relacionada amb l’abundància d’aigua.
25/03/2017
10.00 h
Torrent de Sant Tou – Pla de Cal Rei – Sant Tou Tordera
Des d'aquest petit turó veurem àmplies panoràmiques sobre la plana costanera, el delta de la baixa Tordera, les poblacions litorals i el Montnegre. Abans de travessar l’alzinar madur de Can Gibert podem reconèixer i interpretar el paisatge de l’Alt Maresme. El recorregut té una durada de tres hores.
Mostra de fotografies on el fotògraf Ricard Ametller capta l'esforç, el sacrifici i també el gaudiment dels corredors que han participat a les maratons, curses, trails,... que cada any es celebren en el fantàstic entorn natural que ens envolta.
El repte d'en Vicenç Bayarri, autor d'aquesta magnífica col·lecció de miniatures, és evitar que es perdin molts objectes de la nostra història. L'exposició mostra reproduccions molt precises i fidels d'eines d'oficis i de maquetes d'estructures emblemàtiques.
Del 21/01/2017 fins al 08/03/2017
12h
Museu de la Pagesia de Fogars de la Selva Fogars de la Selva
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat